پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

مردانه یا زنانه

واقعا راست میگن که بعضی کارها مردانه است و بعضی کارها زنانه است

من که واقعا بعضی اوقات خیلی خسته میشم

دنیای از کارهای مردانه رو دوش منه

و دریغ از این که بتوان روزی احساسات دخترانه ام را بروز بدم 

.... نه لباس ما لباست و نه کار ما کاره

نظرات 5 + ارسال نظر
م. ق شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 06:38 http://ba-mokhatabhay-ashna.blogsky.com

اتفاقا من خیلی وقتها وقتی با تلفن حرف می زدم با لفظ خانوم خطابم می کردند. اوائل خیلی بهم برمی خورد. یه بار یه پسر می خواست رابطه جنسی باهام بذاره. خیلی ناراحت شدم. گاهی فکر می کنم انگار من یه مرد کامل نیستم. شاید یه زن تو وجودم لونه کرده که گاهی از زبون من حرف می زنه و احساس می کنه. بعضی کارهام زنونه اس. مثلا دقت به جزئیات و اهمیت به نظافت و... با زنها راحت تر از مردها هستم ...

سلام ... من نمیدونم که واقعا ترنسی یا نه ...
اگه با کل بدنت مشکل داری و دوس داری یک زن باشی اونوقت میشه گفت که ترنسی ....
وبلاگت باز نمیشه ...

شهاب چهارشنبه 7 شهریور 1397 ساعت 11:34

سلام!
راستشو بخوای ، تقریبا هر روز وبلاگتو چک میکنم ... ولی خوب چی بگم که بهت نیرو بده . چطوری فقط حرف بزنم وقتی تاثیر نداره و کاری ازم برنمیاد !

اولویتم زنجان زدم .
هرچند اصلا دوست ندارم برم دانشگاه !!! مجبورا و به اصرار خانواده انتخاب رشته کردم :(

سلام
میدونم که هر روز میایی ... ولی همین حرف زدان ها فقط برامون مونده ...
دیگه درد دل نکنیم چیکار کنیم ...
انشاالله دانشگاه قبول میشی ... درستو بخاطر ترنس بودن فدا نکن ...

شهاب دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 17:11

سلام . امیدوارم حالت خوب باشه :)


کلا زندگی ما زندگی نیست
اسم درد کشیدن رو گذاشتیم زندگی کردن !

مرسی شهاب جان ... چقدر دیر دیر به ما سر میزنی ... خواستم بدونم که دانشگاه را چیکار کردی؟

sj دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 06:09 http://seyedjalil.blogsk.com

هرچقدرم از احساس زن بودن دور باشی اما بدون شک مردی هست که استقبال کنه از اینکه تو بهش بله بگی :)

ممنون از اینکه سر زدی ...

PR دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 02:33 http://paragraphia.blogsky.com/

در جواب پست قبلیتون:
هیییییچ گرایشی بیماری روانی نیست و هر کسی ههرررر کسی هرررر جوری دوست داشته باشه میتونه زندگی کنه تا زمانی که به کسی و حقش تجاوز نکنه..
امیدوارم شما هم یه روز بتونی آزادانه زندگی کنی همونجوری که میخوای هر چند آزادانه زندگی کردن فقط خواسته ی شما نیست. :)

ممنون ... امیدوارم همه افراد در سایه احترام به یکدیگر ، آزادانه زندگی کنند ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.