پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

(آنشرلی)

یکی از شخصیتهای داستانی ای که از ته دل عاشقش بود ((آنشرلی)) بود.

آنشرلی موقرمز، همان دخترک شیطان و پرچانه‌ای که انگار آفریده ‌شده تا خرابکاری کند و بی‌محابا احساساتش را به زبان بیاورد. 

(آنی) بارها در رفتارهای اجتماعی اشتباه می‌کند؛ آخر هیچ کس تا پیش از این به او ‌نیاموخته بود که باید چگونه زندگی کند. 

من هم مانند آنی اشتباهات زیادی داشتم چون کسی به من نیاموخت چگونه همانند یک دختر زندگی کنم. 

‌(آن) عاشق طبیعت است و در برخورد با زیبایی‌های آن در دنیای خیال غرق می‌شود. 



و این هم عکس اصلی بازیگر 

فرشته ی مهربان

ای کاش دنیای ما واقعی نبود

ای کاش دنیای ما یه فرشته مهربان داشت

با چوب جادویی اش 

آرزوی همه ترنسها را برآورده می کرد

روح مردانه را در کالبد مردانه و روح زنانه را در کابد زنانه

دیگر نه عذابی بود و نه رنجی

ای کاش دنیای ما واقعی نبود


پیراهن رنگارنگ

آه ای مادر!

می دانم که آرزو کردی دختر داشته باشی

در درون خود روح دخترانه پروراندی

اما چرا جسمی دیگر انتخاب کردی

یک قفس!

دخترت پیراهن رنگارنگ گلدار می خواهد،

شال و روسری، دامن و جوراب های بلند صورتی می خواهد

می خواهم مانتو بپوشم و مقنعه سر کنم و مدرسه دخترانه برم

می خواهم ناز کنم، گاهی هم جیغ بکشم با صدای بلند

و بگویم

مامان من یک دخترم

اما

شدم یک سبد آرزو!!


کدام لباس زنانه یا مردانه!!

**یک ترنس همیشه در انتخاب لباس مشکل دارد. روح دخترانه لباس دخترانه و روح پسرانه لباس پسرانه می خواهد.**

**یک ترنس  MtoF همیشه دلش می خواهد لباس دخترانه بپوشد، علاقه زیاد به دامن، لباس مجلسی زنانه ، مانتو و کفشهای زنانه دارد. حس می کند که آن ها را بهتر می تواند انتخاب کند.**

**یک ترنس Fto M کاملا برعکس بالا تمایل زیادی به پوشیدن کت و شلوار مردانه و کفشهای مردانه دارد.**

اما وقتی نشود این کار را انجام داد چه باید کرد؟

       (( کاش پوشش  آزاد بود تا بشود

 راحتتر زندگی کرد.))

همیشه هنگامیکه تنها میشوم لباس دخترانه ام را می پوشم اما خیلی دلم می خواست لباس های جورواجور می داشتم و می پوشیدم آزاد و رها در شهر قدم می زدم .... این آرزوی همه ی ترنسهاست. 

این هم یک ست مردانه برای FtoMهای گرامی

و این هم یک ست لباس زنانه برای MtoFهای گرامی

 

رفتار دخترانه یا پسرانه

بعد از گذشت سالها زندگی ترنس گونه،

 نمی دونم دیگه چه رفتاری داشته باشم. دخترانه یا پسرانه!

اگر بخواهم دخترانه باشم مورد تمسخر قرار خواهم گرفت!!

اگر پسرانه که خیلی با من سازگار نیست

بعد از گذشت سالها زندگی ترنس گونه، 

دیگه دارم کم کم فراموش می کنم که کی هستم. دختران  یا پسر!!! 

((دلم برای چیزی تنگ شده))