پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

لباس مردانه یا زنانه

 نمی دانم چرا هر روز صبح باید با کت شلوار مردانه به سرکارم بروم

آخه به کی باید بگم که من زن هستم نه مرد

ترنس بودن چه درد سرهایی که نداره

همه به لباس من گیر می دن

خب من نمی توانم مدل خوب مردانه انتخاب کنم

دلم می خواهد با مانتو آبی کاربنی  برم سر کلاس درسم

موهامو از پشت ببندم و یه مقنعه پفی بلند بزارم سرم

یه شلوار جین آبی بپوشم

و  با یه کتانی سفید


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 01:40 http://shologhpologh.blogsky.com

هعی خدا

من سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 11:11

سلام خوبی
الان داشتم کامنت های سال 92 توی وبلاکم رو نگاه میکردم

دیدم تو هم کامنت گزاشتی

اومدم پیجت

فقط من رمز وبلاکم یادم رفته نمیتونم برم بخونم

جوابی داشتی اینجا بزار برام

سلام
لطف کردی که اومدی
کاش خودتو معرفی می کردی؟ ترنسی؟ چه نوعش؟
آدرس وبلاگت؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.