پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

Chase Culpepper

Chase Culpepper  پسر 16 ساله با پوشیدن لباس زنانه قصد داشت گواهی نامه بگیرد.


اما به او گواهی نامه داده نشد بنابرای او راهنمایی و رانندگی جنوب کالیفرنیا شکایت کرد. 


در ابتدا مادرش دچار شک شده بود.


مادرش می گوید: 

من دچار شک و وحشت شدم از آنچه بر پسرم رخ داده بود. برای من دلشکننده بود که پسرم مسخره می شود با لباس زنانه.



مادرش می گفت که این عکس طبیعی اوست و مردم باید نگرششان را تغییر بدهند. 


سرانجام آنها موفق شدند گواهینامه با عکس زنانه بگیرند. 


Chase Culpepper می گوید: من فقط می خواهم عکس گواهی نامه ام آنچه که هستم را نشان دهد.


عمل تغییر جنسیت

فیلم  تغییر جنسیت از پسر به دختر




خرداد - امتحانات

بهار هم داره کم کم میره ... فصل امتحانات هم به پایان رسید ... و بچه ها که خیلی درسخونن راهی شهریور شدند.

نمیدونم چرا سطح سواد اینقدر پایین اومده که دانش آموزان اینقدر ضعیف شدند!!!

البته کتابها که آشغال شدند ... اوناییکه رو رأس کارند برای اینکه کتابشون فروش بره کتابهای درسی خیلی پیچیده ( نه سخت!) می کنند.

خیلی از معلم ها هم  به خاطر حقوق پایین بازار باز کردند. طبیعیه کلاس خصوصی جایی برای یاد گیری نیست. باید هم دانش آموز ضعیف بشه.

دبیرستان همش نظریه چیز عملی ای وجود نداره که دانش آموز علاقه مند بشه به درس!

تو دانشگاه هم که دانشجو  یا الکی بالا میاد یا الکی از لج استاد میوفته!