پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

کاش همه مردم ترنس بودن

کاش همه مردم ترنس بودن را تجربه می کردند

اونوقت ارزش جسم و روحشونو میدانستند

مرد و زن معنای بهتری پیدا می کرد

یه ترنس حریص نیست

جاه طلب نیست

دنبال جنگ و خونریزی هم نیست

فقط یه زندگی ساده را آرزو می کند

گذشته ها

امروز یاد گذشته ها خودم افتادم

یاد بچگی های خودم

یاد آن روزهایی که سریع از بچه ها جدا می شدم یه گوشه ای تنها می شدم و لباس خواهرمو یواشکی می پوشیدم

عشق دامن و روسری های رنگارنگ بودم

برای خودم دنیایی رنگارنگ داشتم

هیچ وقت نمی دونستم چرا؟

بعضی اوقات از خودم بیزار می شدم که اینجوریم ولی هیچ وقت نتونستم عشق لباسهای رنگارنگ و دخترانه بودن را ترک کنم

عین پدربزرگم که هرگز نتونست تریاک را ترک کنه

نه اینترنتی بود نه موبایلی و حتی تلفن هم نبود

آدم چجوری می تونست با خبر بشه که کیه

از آن زمان تا الان سالهای زیادی گذشت.