پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

قرنطینه

قرنطینه چه روز هایی سختی را همه دارند پیش می برند

زندانی شدن در یک چهاردیواری

نفس نکشیدن

برای لحظه ای فکر کنید که یک ترنس چگونه است؟

از روز تولد زندانی است

در یک پوشش اشتباهی

در یک مکان اشتباهی

ترنسها سالهاست که تو قرنطینه اند

اگر از قرنطینه بیرون بیان ویروسهای عوضی رو سرشان خراب می شوند

در آرزوی یک هوای تازه اند


نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت 15:32

سلام شبنم عزیزم
امیدوارم حالت خوب باشه و شرایطت سخت نباشه :)
ببخشید که این مدت نبودم و جویای حالت نشدم ..
چه خبرا ؟ چطور میگذرونی روزاتو ؟؟

سلام شهاب عزیز
خوبی؟
من خوبم و واقعا دلم برات تنگ شده کاش تلگرامتو میداشتم . روزگار مثل همیشه است. یه فسقلی هم به جمع ما اضافه شده. سرگرمم باهاش
راستی دانشگاه قبول شدی؟

یک نفر یکشنبه 17 فروردین 1399 ساعت 23:45 http://nasimehnasimeh.blogfa.com/

سلام
خوبین؟
میشه یه سوالی بپرسم؟
توی مطلب "نمیدونم چرا" گفته بودین بدتر میشه؟این حرف درسته؟
فکر کنم شما هم تصمیم گرفتی همه چیو توی ذهنتون نگه دارین فقط؟
ببخشید من نمیخام کنجکاوی کنم در مورد شما ولی...
شاید بتونین کمکم کنین؟
روانشناس یا روانپزشک کمکی میکنن؟
آیا بدتر میشه...من توی این بیست و چند سال عمرم به مرور بیشتر شد اینکه بخام دختر باشم و تمرکزمو گرفت ازم...بد تر هم میشه؟
چه کنم؟
نمیدونم اگه شد جواب بدین.
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.