پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

شبهای قدر هست

دلمم خیلی گرفته

دلم میخاد دل به دریا بزنم ....

مانتو بپوشم ، مقنعه سرم کنم و چادرم و بردارم برم مسجد ...

برم مسجد برای خودمو همه ترنس های دختر و پسر دعا کنم

براشون آرزوی خوشبختی ، صبر و آزادای از زندان تن کنم

فقط ترنس ها میدونن من چی میگم


نظرات 4 + ارسال نظر
شهاب پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 13:32

چون نمیشه بقیه رو توجیح کنیم ؛ داریم خودمون رو قانع میکنیم که
تسلیم نشو
ادامه بده
همشون میگذره
شکر کن تنت سالمه
..
همه ما اینا رو هر روز زمزمه میکنیم؛
ولی تو کشوری زندگی میکنیم که حتی صدا و سیماش تلاشی برای فرهنگ سازی نمیکنه و خط قرمز برنامه ماه عسل ترنسه‏!‏
اینجا هیچی درست نیست؛
و ما همه محکومیم تا ابد ؛ محکوم به رنج و درد؛ زخم خوردن
و هر چقدر ادامه بدیم باز هم افسوس میخوریم

همه این حرفا رو قبول دارم ... ولی اگر خودمونو گول نزنیم و راضی نکنیم چیکار کنیم ... با خودکشی هم که چیزی درست نمیشه ...
تو خیلی جوونی پس بهتره که راهی پیدا کنی تا تغییر جنسیت بدی ... تنها راه آرامش همینه ...
باید یه روز قوی و محکم به همه بگی که من یک پسرم نه دختر ...

شهاب دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 16:13

الان داریم مردمو با ترنس اشنا میکنیم؟!
یا خودمون با این افکار و دغدغه ها هرروز پیر تر خسته تر افسرده تر و تنها تر میشیم ؟؟
این شرایط برای همه ما سخته .. ولی
چرا به خاطر چیزی که خدا خواسته و ما توش دست نداشتیم ..هر روز مسخره شیم؟

خسته شدم .. هر شب به امید این میخوابم که وقتی بیدار میشم همه منو پسر بدونن ..
از نگاه ها و حرف ها و رفتارای بقیه خسته ام .. همشون سنگینن
..کاش حداقل خانوادم میتونستن درست رفتار کنن

حق با توست ... فقط داریم خودمونو یه جوری راضی می کنیم ... آخه دیگه چیکار میشه کرد. تو خیلی جوانی .. باید تلاش خودتو بکنی ... من راه برگشتی ندارم ...

شهاب یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 12:38

شبنم خانم :|

نمیدونم چرا از وقتی که تو خاطرم هست همه میگن غصه نخور بالاخره روزی همه چیز حل خواهد شد ..

و من هنوز به اون روز امید دارم ولی هنووز نرسیده و اصلا هم نخواهد رسید !
شاید منظور همه از حل شدن همه چیز مرگ بوده و من بیخودی انتظار کشیدم :|

میدونم چی میگی ... خودت هم میدونی که من دو برابر تو منتظر موندم و هنوز که هنوزه چیزی حل نشده ... ما حتی اگر عمل هم بکنیم بازم خیلی چیزا را از دست میدیم .. مثل ازدواج و فرزند ... عمل ها هنوز خیلی پیش رفته نشده .. باید یه راه را انتخاب کرد .. تنها راه اینه که صبر پیشه کنیم و سعی کنیم به مردم بفهمانیم ترنس بودن را تا حداقل آیندگان ما عذاب نکشن ...

شهاب پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 16:41

شب های قدر هست
دلمم خیلی گرفته
دلم میخاد دل به دریاااا بزنم ..
از لباسای داداشم بپشوم ..
برم مسجد .. برای پروانگی خودم و همه ترنس هایی که عذاب میکشن دعا کنم
دعا کنم بالاخره رها شن از این حصار
دعا کنم برای فرهنگمون! برای مردم بی سوادمون ..
دعا کنم که برسه
برسه یه روزی که برای هیچ ترنسی درد حرف مردم بدتر از درد جراحی نباشه .. درد حرف خانواده و آبرو ذهنشون رو آزار نده..
و
متاسفانه نمیتونم ..
نمیتونم برم مسجد و مجبورم تو خونه بمونم ..ولی تسلیم نمیشم و از همن جا با خدام صحبت میکنم ..
میگم کاش تو قرآنت مینوشتی که ترنس ها هم انسان هستن ..

کاش ..

قشنگ بود ... ولی غصه نخور بالاخره روزی همه چیز حل خواهد شد ... به امید آن روز ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.