پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

ترنس ، زندان تن

روزگاری عجیبی برخی آدما دارند... 

هنگامیکه بزرگ میشن تازه میفهمن که کی  و کجا هستند .....

ترنس ، زندان تن !!!! 

تمام عمر تلاش برای آزادی دارن .... 

و این تصوری که ترنس روبروی آینه از خود دارد .....

نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 15:16

دلمون شده انبار حرفایی که نزدیم ..
کاش زود بگذره این روزا و کاش میشد ما هم پروانه شیم

زندگی کردن من مردن تدریجی بود.
آنچه جان کند تنم، عمر حسابش کردم

شهاب دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 15:14

خدایا؟
حواست هس به ما؟
داری امتحانمون میکنی؟؟
امتحانه سختیه..
من که شخصا نمره کاملو نمیتونم بگیرم...
خداجونم یه نگا بهم بنداز
بخاطر چیزی که دس خودم نیس مسخره میشم
بخاطر چیزی که توخواسی دارم کم میارم
گله ندارما
فقط میخوام باحرفام حداقل یکم نظرتو جلب کنم
بلکه یه نگاهی بهمون بندازی...
بندهات خیلی اذیتم میکنن
خیلی داغونم کردن
خیلی زخمیم کردن
ینی اگه صاحب بچه ای بشن که مثل ما متفاوت باشه
بازم مسخرش میکنن؟
بازم قضاوت بیجا میکنن؟
باز میگن دوجنسس؟!
بازمیگن خطرناکه؟
باز سعی میکنن ازش دوری کنن؟؟
خداجون
خودت اینجوری خواستیمون
خودتم درکشو به دیگران بده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.