پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

خسته از زندگی

خسته ام خسته از زندگی

روزهایم همه تکرار است ومن دراین تکرار غرق شده ام

 به قول باران از یه جایی به بعد خسته نمیشی میبری

من نمیخوام ببرم

من میخوام خودمو نجات بدم

 اما تکرار نمیزاره

 همه ی آدما تکرارن

دوس دارم فریاد بزنم

 تنهام خیلی تنها

کسی نیست تا از درد هایم برایش بگویم

خسته شدم از تظاهر

خنده هام شادی هام همه مجازی

نظرات 11 + ارسال نظر
شهاب سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 16:39

‏(‏: مرسی
همین که جوابمو میدی کلی ارزش داره
خیلی ممنون

وظیفه است .. باید جواب بدم ... فقط ماها هستیم که همدیگر را درک میکنیم.

beny20 سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 01:01 http://beny20.blogsky.com

دائماً یکسان نباشد
حال دوران غم مخور...

ممنون که سر زدی ... همینطور است که حافظ میگه ...

شهاب دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 11:59

باشه درسمو قشنگ میخونم (:

فدات بشم راه دیگه نداری ... تمرکز خودتو بزار برای رهایی ...
اگه پیشت میبودم تو درسا کمکت می کردم ...

شهاب دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 11:57

میدونم تلاش میخواد
میدونم برا همه سخته و هر کس مشکل خودشو داره ..
ولی هرچقدر تلاش میکنم نمیتونم تمرکز کنم
من انتخاب رشته هم نکردم .. خواستم یه سال بیشتر تلاش کنم ..سال قبل اصلا نتونستم بخونم
روزا سریع میگذرن .. اگر یکم تمرکز داشتم الان کلی جلوتر بودم :|
خیلی سخته ..

شهاب جمعه 5 آبان 1396 ساعت 10:22

هر روزم بدتر از روز قبل سپری میشه ؛
نمیدونم این روز خوب کی قراره بیاد.. شاید وقتی بیاد که من نیستم ..
معنی واقعی افسردگی؛ درد؛ رنج؛ سختی؛ خستگی؛ناامیدی؛ اندوه؛ روزمرگی؛ افسوس؛ خشم رو فهمیدم ..
وقتی انگیزه ای نباشه؛ این نفس کشیدن اسمش زندگی نیست

شهاب جان من میدونم که خیلی سخت می گذره. ولی اینو بدون که روزای خوب خودش پیشت نمیاد ... تو باید درستو بخونی تا بتونی از کشور خارج بشی ... اگه نری مجبور میشی که ازدواج کنی ... اونوقت اوضاع بدتر میشه. منم همچین اوضاع خوبی ندارم فقط دارم تحمل می کنم.
درستو قشنگ بخون تا از کشور خارج بشی...

شهاب پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 17:17

هرچقدر بخونم بی فایده است؛
به چی امید داشته باشم؟‏!‏

شهاب جان
امید به فردایی بهتر
اینقدر خودتو آزار نده ... بالاخره یه روز خوب میاد .. خدا بزرگه

شهاب پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 12:29

سخت نمیگیرم .. رتبه ام بد نبود :|
سال بعد همین رتبه رو هم نمیتونم بیارم ..چه برسه بهترشو!!
حیف شد ..کاش6 نفر برمیداشتن :|
موفق باشی رفیق ..

نا امید نباش .. فقط بشین بخون ...

مهسایه پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 11:37

سلام
خوبی

شهاب سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 20:37

سلام شبنم خانم
متاسفانه مجبور شدم پشت کنکور بمونم ؛ از این وضع راضی نیستم.. همه چیز بدتر شده،
لاجرم باید سوخت و ساخت‏!‏
امیدوارم حال دلت خوب باشه و از ته دل شاد شی (:
دلم تنگ شده برای صحبت کردن باهات ؛
آزادی سال قبل رو ندارم :‏(‏ گوشیمو بگیرم حتما بهت پیام میفرستم رفیق

سلام آقا شهاب
خیلی سخت نگیر ... مطئنم که دفعه بعد حتما قبول میشی ... منم امسال تا نزدیکی قبولی دکترا رفتم ولی خب بد آوردم چهر نفر می خواستن منم ششم شدم ... انشاالله سال بعد. حتما گوشیتو تهیه کن ...

شهاب جمعه 28 مهر 1396 ساعت 17:45

دنیای ما؛ حتی مجازیش هم غمگینه‏!‏
از همه چی خسته، و حتی خسته از این همه خستگی‏!‏‏!‏
بی هدف روزای تکراری رو کنار ادمای تکراری میگذرونم،،
همه چی مثل قبله؛ فقط هر روز تنهاترمیشیم‏!‏
کاش وقتی به آرزوهامون برسیم که براش شوق داریم ..

شهاب جان خبری ازت نیست. شماره عوض کردی؟ اصلا خبر ندارم دانشگاه را چه کردی ...
پیامکی بده ..

قلم کج و کوله جمعه 28 مهر 1396 ساعت 13:02

سلام خوب مجازی نباش
چرا تو دنیای واقعی دنبال یه همدم نیستی
خیلی داری خودتو اذیت میکنی
حقتو اینه؟یاس و ناامیدی

همدمی وجود نداره .. اگه هم باشه من ندارم ... اگه هم داشته باشم غم هر دومون دو برابر میشه ... اگه میتونستم که حتما عمل می کردم .. حالا دیگه نمیشه ... ممنون که سر زدی دوست عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.